O jakości studiów MBA decydują wykładowcy
Poznaj ekspertów współpracujących w ramach programu Prometricum MBA
Kamil Czajkowski
– swoją karierę w hotelarstwie zaczynał jako bagażowy, pracował dla sieci Starwood potem Marriott w Polsce i w Kazachstanie m.in. jako Front Office Manager. Był także dyrektorem generalnym czterogwiazdkowego hotelu niezależnego. Obecnie pracuje jako psycholog i trener biznesu, wykładowca akademicki i coach.
Michał Osowiecki
–Revenue Manager InterCon..nental Warsaw. Posiada kilkunastoletnie
doswiadczenie w branzy hotelarskiej wsparte doswiadczeniem z zakresu finansów i kontrolingu w branzy przemyslowej. Pracowal w hotelach o zróznicowanym profilu- od obiektów miejskich, przez wypoczynkowe po biznesowe- zarówno sieciowe jak i niezalezne. Wieloletni Revenue Manager.
Zajmowal takze stanowiska specjalistyczne i kierownicze w dziale Recepcji, Rezerwacji, Sprzedazy i Zarzadzania Projektami (Six Sigma Green Belt).
Anna Ronkiewicz
– Posiadając 14 lat doświadczenia w HR, Anna zdobyła wszechstronną wiedzę i umiejętności, pracując w różnorodnych branżach i na różnych poziomach organizacyjnych. Jej kariera obejmuje role takie jak Dyrektor HR w Grupie Dobry Hotel, gdzie przez 2 lata wspierała realizację strategii personalnej, HR Manager w ET&S, gdzie przez 7 lat pracowała nad projektami HR przy boku zarządu, czy HR Business Partner w VECTOR Sp. z o.o., gdzie przez 4 lata wspierała dyrektorów w realizacji celów personalnych. Poza pracą zawodową, Anna jest aktywną sportowcem, pasjonując się rowerem, pływaniem, bieganiem i morsowaniem. Jest także coachem i trenerem biznesu.
Wojciech Białecki
–Doświadczony hotelarz i manager dużych zespołów związany z hotelarstwem od ponad 20 lat. Przez 15 lat pracował dla sieci Starwood i Marriott zdobywając doświadczenie w prowadzeniu hotelu, zarządzaniu projektami, zarządzaniu doświadczeniami gości, procesach otwarć hoteli, zarządzaniu budżetami oraz zarządzaniu jakością. Wierzy w budowanie kultury organizacyjnej, zarządzanie poprzez dane finansowe i rozwijanie przyszłych talentów. Od 5 lat współpracuje z Uniwersytetem Jagiellońskim prowadząc ćwiczenia dla studentów Zarządzania w Turystyce i Sporcie. Od 2018 roku prowadzi firmę konsultingową Hotel Life.pl a od 2023 wspólpracuje z Grupa Remo, tworząc butikowego operatora hotelowego. Grupa Remo prowadzi projekty hotelowe miejskie i resortowe i planuje 4 otwarcia hoteli w przeciągu kolejnych 4 lat.
Jakub Kuligowski
– zaczynając swoją karierę w hotelarstwie w 2010 roku jako członek zespołu działów gastronomii i pokoi w Sheraton Grand Kraków, przeszedł fascynującą ścieżkę zawodową. Po pięciu latach pracy w Krakowie, w wieku 23 lat, podjął nowe wyzwania w Sheraton Grand Park Lane w Londynie, a następnie przeniósł się do Sheraton Grand Hotel & SPA w Edynburgu, gdzie jako Duty Manager i Assistant Front Office Manager zdobywał kolejne doświadczenia. Jego kariera nabrała kolejnego wymiaru, kiedy powrócił do Polski, aby objąć stanowisko Front Office Managera w Sheraton Sopot Hotel, gdzie pracował przez 4 lata. Obecnie ponownie jest częścią zespołu Sheraton Grand Kraków, miejsca, które uznaje za punkt wyjścia swojej zawodowej drogi. Zarządzając działami Front Office, SPA oraz Housekeeping, dba o to, aby każdy dział osiągał wyznaczone cele, przyczyniając się do sukcesu hotelu i jego pracowników. Jego doświadczenie i pasja do pracy z ludźmi czynią go cennym członkiem branży hotelarskiej, gotowym do dzielenia się wiedzą i umiejętnościami.
Tomasz Rusiecki
– związany z branżą gastronomiczno hotelarską od prawie 20 lat, pierwsze doświadczenia zdobył Wielkiej Brytanii zaczynając od podstawowych stanowisk w strukturach kuchni, aby w kolejnych etapach rozwinąć swoją pasję oraz umiejętności głównie w zakresie zespołów konferencyjno bankietowych jednego z najbardziej znanych golf resort na świecie Old Course Hotel w szkockim St. Andrews, Radisson SAS w Szczecinie , jednego z najstarszych hoteli w Londynie Langham Hotel oraz Fairmont St.Andrews Golf Resort &Spa. W 2009 dołączył do kadry managerskiej nowo otwartego wówczas Sheraton Sopot Hotel i współtworzył całość działalności operacyjnej centrum konferencyjnego o powierzchni 4000 metrów kwadratowych. Był miedzy odpowiedzialny za wszystkie aspekty organizacyjne obsługi konferencyjno bankietowej podczas takich wydarzeń jak pierwsza polska Prezydencja w Unii Europejskiej w 2011 roku w Sopocie, konferencje Europejskie Forum Nowych Idei oraz Europejski Kongres Finansowy. W 2011 współuczestniczył w otwarciu nowego hotelu marki WESTIN – The Westin Abu Dhabi Golf Resort & Spa . W kolejnych latach awansował na stanowiska F&B Manager oraz F&B Director będąc odpowiedzialnym za wszystkie aspekty pionu gastronomii Sheraton Sopot Hotel. W 2019 dołączył do projektu Olivia Star Top nowego, nowoczesnego konceptu gastronomicznego obejmującego przestrzenie restauracyjno bankietowe w obrębie najwyższego budynku Olivia Business Centre, gdzie pełni stanowisko Head of F&B Department.