
dr Wojciech Szymański
ekspert ds. e-marketingu oraz e-commerce
Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. oraz Wiceprezes agencji public relations – Exacto.
Ideo Force jako jedna z nielicznych agencji w Polsce posiada tytuł Microsoft Chanel Partner, a Exacto wyróżnia się szczególnym rozwojem w kierunku projektów badawczych oraz kryzysów.
Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Ekspert Questus (CIM) w zakresie Digital Optimisation oraz Digital Customer Experience.
Autor kilku kierunków studiów podyplomowych – między innymi w Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej oraz narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool”.
Członek grup roboczych w ramach eIzby oraz IAB.
Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze „IDEA Global”.
Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e-marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Współautor książek m.in. E-marketing – kompendium dla menadżerów” oraz „Content Marketing – współczesny poradnik po marketingu treści”.
Posiada stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediów z zakresu e-commerce (pozacenowe elementy wpływające na sprzedaż w sklepach internetowych).