Paulina Mazur
Paulina Mazur – Konsultantka i Menedżerka ds. kultury i ludzi, która skrót HR rozwija na human relations. Wierzy, że nie można robić biznesu bez dobrego HRu, dlatego wspiera menedżerów w komunikacji i budowaniu angażujących miejsc pracy. Dobiera strategie i aktywności HR tak, aby odpowiadały na cele i wyzwania biznesowe.
Do 2019 roku w firmie doradztwa personalnego BIGRAM, rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy łącząc młode talenty z pracodawcami w konkursie GMC Poland oraz programie Enactus. Następnie rozwinęła własną działalność skupiając się na doradzaniu, szkoleniu i inspirowaniu pracodawców do budowania dobrych relacji z pracownikami przyszłymi, obecnym i przeszłymi (z pracownikami wszystkich pokoleń). Promuje odpowiedzialny employer branding, poświęca się promocji zaangażowanego przywództwa.
Specjalizuje się w szkoleniach i wystąpieniach na temat komunikacji i współpracy międzypokoleniowej oraz employer brandingu. Wśród jej klientów nie brakuje firm z różnych sektorów i różnej wielkości, m.in. AstraZeneca, mBank, MOWI, BASF, Grupa PZU, KGHM Polska Miedź, Grupa Allegro, Afriso, Akamai Technologies, Galderma, Nordea, Advantech, Green Factory, Carrefour.
Swoimi doświadczeniami i wiedzą dzieli się na blogu, w mediach społecznościowych, gości również w podcastach, webinarach oraz na scenach największych konferencji branżowych takich jak: I love Marketing, Linkedin Local Virtual, Sales Angels, EBShow, Infoshare, TEDx Warsaw Woman. Rozpromowała określenie #bossbranding inaugurując szkolenia o liderach na LinkedIn. Przez Forbes Woman została wskazana jako topowy głos LinkedIn. Dwukrotnie została wybrana najlepszym spikerem na konferencji I love HR. Jest moderatorką i facylitatorką, pracuje w języku polskim i angielskim.
Od 2021 roku mieszka w Czechach. Ostatnie trzy lata wspierała ORLEN Unipetrol w przygotowaniach do transformacji kultury organizacyjnej oraz planowaniu działań HR. Na swoim koncie ma również organizację i prowadzenie studiów podyplomowych o employer brandingu we Wrocławiu.