
dr inż. Jacek Kotarbiński
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni
doktor nauk ekonomicznych, influencer, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, zarządzania innowacjami i sprzedażą, inż. Przestrzenny.
Od 1990 roku prowadzi praktykę wspierającą firmy w rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerów “Sztuka Rynkologii”. Keynote wielu konferencji biznesowych, trener biznesu, konsultant i mentor innowacyjnych firm i startupów. Konsultant zarządów wielu firm. Felietonista „Forbesa Polska”.
Członek Rady Programowej IAB Polska. Członek jury: Superbrands Poland, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards.
Laureat konkursu Blog Onet.pl (2012) w kategorii „Blogi Profesjonalne i Firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Dyrektor Generalny POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert w zakresie shopper marketingu.
Wydany e-book „Sztuka marketingu” był bestsellerem na iTunes w kategorii „Biznes”.
Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca w Questus / Chartered Institute of Marketing Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”.