Marcin Gałczyński
doradca strategiczny, trener biznesu EY Academy of Business
Niezależny doradca strategiczny, trener biznesu oraz wykładowca na warszawskich uczelniach, trener EY Academy of Business od 2019 roku
Specjalista w obszarze wejść na nowe rynki oraz analiz rynków rozwijających się.
Od 2019 roku pracuje jako trener EY Academy of Business. Ukończył Szkołę Główną Handlową oraz prawo na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 2006-2014 analityk biznesowy w The Boston Consulting Group. Obecnie niezależny doradca strategiczny, trener biznesu oraz wykładowca na warszawskich uczelniach. Specjalista w obszarze wejść na nowe rynki oraz analiz rynków rozwijających się.
Zdobywał doświadczenie, będąc członkiem zespołu w ponad 150 projektach strategicznych prowadzonych przez biura The Boston Consulting Group na całym świecie. Współtworzył publikację BCG’s Sustainable Economic Development Assessment, prowadził program szkoleniowy dla partnerskich firm z całego świata oraz rozwijał moduły dotyczące prowadzenia biznesu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
W 2014 roku zdecydował się zaangażować w rozwój własnej działalności doradczej oraz rozwój szkoleń. Prowadził projekty z obszaru wejść na nowe rynki, tworzenia i zmiany strategii sprzedażowej, integracji procesów po połączeniu oraz wprowadzenia systemu SAP. Pracował jako mentor w programie Poland Prize, mającym na celu zachęcić zagraniczne startupy do prowadzenia biznesu w Polsce. W ostatnich latach zaangażowany w tworzenie globalnej strategii operacyjnej dla klienta z oddziałami w Europie, Ameryce Północnej, Australii i Azji.
Wykłada i wykładał w wielu warszawskich uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Akademia im. Leona Koźmińskiego oraz gościnnie na Politechnice Warszawskiej. Współautor szeregu publikacji o tematyce energetycznej oraz strategicznego wywiadu biznesowego. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej.